miercuri, 15 aprilie 2009

Pur si simplu minunat ! Susan Boyle


Multe dintre fetele care nu sunt frumoase isi spun ca nu au nicio sansa in viata asta ! Multe dintre femeile care nu arata bine isi spun ca pentru ce sa traiasca cand nimeni nu le vede harul ascuns in sufletele lor? Dar vine un eveniment cand Dumnezeu intervine ,incurajeaza o astfel de persoana, fara aparent nicio sansa si o arata lumii ! Priviti aceasta femeie de 47 de ani dintr-un sat din Marea Britanie ! La prima vedere, ce ati spune daca ar participa la un concurs de talente cu lookul ei ? Dar daca ar incepe sa cante ,aveti putere sa stati in fata lui Dumnezeu, care canta prin vocea ei ? Eu nu am putut ! Pur si simplu minunat acest Dumnezeu al nostru ! Dvs il vedeti prin chipul acestei femei mai mult decat obisnuite ? Eu da si am fost impresionat ! Multumesc ,Doamne si iti multumesc tie,minunata femeie,Susan Boyle din Marea Britanie, pentru aceasta minunata lectie de viata !
Si pentru ca acest lucru se intampla de fapt, foarte des ,cum a fost si cantaretul nostru Costel Busuioc ,am sa mai inserez un alt videoclip cu un barbat nu neaparat frumos ca Busuioc Costel al nostru,dar la fel de talentat,Paul Pott,tot din Anglia,la acelasi minunat concurs ! M-am uitat in continuare la copii si am ramas mut ,plus ca ei m-au facut sa ma simt om din nou! Multumesc ! Iata videoclipurile: Andrew Johnston si Connie Talbot

Niciun comentariu: