sâmbătă, 25 aprilie 2009

Shaheen Jafargholi - Britain's Got Talent,dar si Romania !

Shaheen Jafargholi - Britain's Got Talent

      Nice, nu-i aşa? De asta spun eu că trebuie să cauţi frumosul din lumea asta, pentru că, parcă după ce asculţi aşa ceva, îţi spui că merită să trăieşti, nu?
    Şi pentru că nu totul e frumos în lumea asta, mă alătur unei iniţiative căreia i s-a alăturat un om pe care îl respect foarte mult pentru imensul talent literar şi curajul de a analiza Biblia, aşa cum foarte puţini oameni în istorie au avut,Cristian Lisandru ,Dacă nu mă credeţi, putând să vă convingeţi şi singurila adresa : http://lisandrulisandru.wordpress.com/!
 SPUNE “NU” TESTELOR PE ANIMALE - ALĂTURĂ-TE MARŞULUI VIRTUAL!
   Şi ca să terminăm cu ceva frumos am să inserez un videoclip cu Dana Dragomir, interpretând la nai, melodia "My Heart Will Go On" și cu Andreea Marin,Încercând începând de azi să găsesc şi talentele noastre nenumărate, puţin apreciate, în cazul Andreei, acestei femei talentate, atasandu-i-se etichete de tot felul, ba că ar fi îngâmfata, ba falsă, lucruri care în realitate, pentru cine o cunoaşte cu adevărat, neştiind cât de adevărate sunt, dar mie mi-a plăcut melodia interpretată şi faptul că ştie să cânte la pian, că de altfel, cred, foarte mulţi copii, tineri, tinere din România! Le aştept postările pe youtube şi să fie siguri că dacă îmi place vor avea un loc aici!

Niciun comentariu: