miercuri, 29 iulie 2009

AI NOSTRI SUNT CEI MAI BUNI ! - Camelia Potec, medalie de bronz in proba de 1.500 metri liber !




 
   Pavel Corut avea această secţiune în cărţile sale , care îmi plăcea foarte mult ! Am să o reiau şi eu pe blogul meu şi când vor mai fi succese în sport sau altă parte , care mie îmi plac şi mă fac să fiu mândru de romanii mei ,am să preiau ştirile şi am să le postez şi eu pe blogul meu ! 
      Azi : Camelia Potec, medalie de bronz în probă de 1.500 metri liber ! 
  Înotătoarea Camelia Potec a obţinut, marţi, medalia de bronz în probă de 1.500 metri din cadrul Campionatelor Mondiale de nataţie de la Roma, cu timpul de 15 minute, 55 de secunde şi 63 de sutimi ! Aceasta este prima medalie obţinută de România la Campionatele Mondiale de nataţie de la Roma !
   Bravo ,draga Camelia , ne-ai făcut să fim mândri că suntem romani! Asta este şi o palmă dată autorităţilor romane care nu pot să pună la dispoziţia campionilor romani o bază de antrenament adecvată şi aceştia sunt nevoiţi să se antreneze în străinătate ,în cazul Cameliei Potec în Franţa la Coneţ en Roussillon ! Mai zilele trecute Mircea Badea ne arată cum un tânăr , Constantin Popovici a reuşit să se claseze la numai 22 de ani pe locul 8 la campionatele mondiale de sărituri în apă, performanţă pe care a realizat-o, culmea, fără să se atingă de apă la antrenamente, asta nu din cauză că este o metodă mai bună de antrenament, ci pentru că ministerul care se ocupă de sportivi nu a avut timp să renoveze nici măcar un bazin olimpic ! Pe când şi acest sportiv va pleca în afară să se antreneze ? La fel a fost nevoit şi tenismenul Adrian Voinea , la fel Alina Astafei , la fel campioana olimpică la maraton ,românca Constantina Tomescu  ,pe care în pădurea Snagov în timp ce se antrena , „ un tip decupat din dicţionarul de mitocănie urbană a încălecat geamul fumuriu al Mercedesului din care vibrau manele de top şi a stropit-o pe Pusă cu rămăşiţele unei sticle de bere  „ !
    Să te tot antrenezi în România ,este ?
Sursa: sport.ro
PS : Pentru că am considerat bine ca aceste comentarii să fie citite de pe prima pagină ,dau mai jos comentariul bunului meu prieten deja ,Şerban Tomsa şi răspunsul meu ,mai mult sau mai puţin inspirat !

  „De ce oare suntem atât de neglijenţi, ca să nu spun altfel, cu propriile valori ? Avem oameni minunaţi care uneori sunt nevoiţi să se orienteze spre alte zări pentru a se realiza. Şi în cultură s-a întâmplat la fel. Cioran, Ionescu şi Mircea Eliade au plecat şi au realizat opere monumentale. Noica, Vulcănescu şi Ţuţea au rămas şi au fost închişi fără motive temeinice. Numai primul a mai reuşit să scrie ceva, după ce a ieşit din închisoare. Vulcănescu, cel mai dotat dintre toţi, a murit dincolo de gratii, iar Ţuţea, după ce a făcut puşcărie cât Nelson Mandela , şi-a irosit marile posibilităţi intelectuale..." ( Şerban Tomsa )
 Suntem neglijenţi pentru că nimeni nu ne-a învăţat de forţa spirituală şi materială care vine dintr-un grup faţă de încercarea de a-ţi mobiliza doar tu singur toate darurile mentale ,spirituale şi sufleteşti ca să faci ceva pentru tine !
La romani , de când citesc istorie ,doar în situaţii foarte grele romanii se coalizează ,când toţi sunt loviţi , împotriva celor care conduc ,cei care nu au că singur gând mai binele celor conduşi sau a celor din jur (din alte popoare sau imperii ),care  le doreau foarte rar şi binele  !
Nu suntem învăţaţi să le oferim condiţii celor cu daruri evidente ,că nu cumva să aibă mai mult decât noi ,nefiind conştienţii ca nelăsând un roman dotat să se exprime , acesta ori se va ofili pe unde nu te aştepţi ,ori va emigra pentru a înnobila Spiritul altui popor şi a îmbogăţi material şi spiritual acel popor ! (răspunsul meu )

2 comentarii:

Şerban Tomşa spunea...

Încercând să fiu mai rapid, am scris Vulcănescu cu "v"...

Elvis spunea...

Suntem neglijenti pentru ca nimeni nu ne-a invatat de forta spirituala si materiala care vine dintr-un grup fata de incercarea de a-ti mobiliza doar tu singur toate darurile mentale ,spirituale si sufletesti ca sa faci ceva pentru tine !
La romani de cand citesc istorie ,doar in situatii foarte grele romanii se coalizeaza ,cand toti sunt loviti , impotriva celor care conduc si nu au ca singur gand mai binele celor condusi sau a celor din jur (din alte popoare sau imperii ),care nu le doreau numai binele sau doar in subsidiar binele !
Nu suntem invatati sa le oferim conditii celor cu daruri evidente ,ca nu cumva sa aiba mai mult decat noi ,nefiind constientii ca nelasand un roman dotat sa se exprime acesta ori se va ofili pe unde nu te astepti ,ori va emigra pentru a innobila Spiritul altui popor !