joi, 9 iulie 2009

Si totusi multi oameni fac multe in tara asta !


 Eram zilele astea foarte supărat pe mine şi, în general, pe tot ce se întâmplă în ţara asta! Pe mine că nu am soluţii pentru ce se întâmplă în jur şi pe ce se întâmplă în ţară pentru că aveam impresia că cei care ne conduc prin acţiunile lor fac mai mult rău decât fac oamenii buni din jurul nostru! Şi totuşi mi-am spus că toate faptele noastre bune contează, oriunde sunt făcute!

    Am intrat pe situl lui Alexandru, un tânăr creştin din Cisnădie, Sibiu şi am văzut activităţile lor în poze din  tabăra "Poarta oilor" şi mi-a plăcut mult! Nişte tineri au bucurat mulţi dintre rommi (tiganii-nu cred că acest cuvânt îi dezonorează ci multe din faptele unora dintre ei)  şi alţi copii, veniţi în acea tabără! Bravo, Alexandru şi bravo tuturor acelor tineri şi tinere creştine şi creştinilor mai maturi implicaţi în această lucrare! Felicitările mele din toată inima!

Niciun comentariu: