duminică, 23 august 2009

Cum ar arăta lumea fără România ? Priviţi ce spun americanii !

  Preiau acest videoclip de pe blogul http://danlupu.wordpress.com şi mă bucur că americanii au văzut ceea ce mulţi dintre noi poate nu apreciem îndeajuns ! Să ne bucurăm de oamenii noştri de seamă recunoscuţi şi de americani ! Rog toţi care ajung aici să posteze acest videoclip ,pentru că de atâtea ori, pe bună dreptate deseori, suntem vorbiţi de rău şi merită să auzim şi vorbe de bine din gură unor străini !

4 comentarii:

Dan Ioanitescu spunea...

Bunule prieten,
Elvis draga,

A fost o eroare din partea mea si o comunicare imperfecta.
Urmareste textul inca o data si ai sa vezi ca eu sunt cinicul.
Imi cer iertare pentru neplacerea creata.

Videoclipul este senzational!
Pare facut de romani. Poate de romano-americani. Nu stiu. Se inchide pe imaginea de bere romaneasca si ma gandesc de doua ori pe care blog i-ar sedea mai bine. Pe subliminart sau pe subliminal.

Elvis spunea...

M-am gandit la varianta asta ,dar pare prea americaneste facut ! Eu zic ca americanii au un gheseft aici ! Cine e cu noi , le dam un os ! Urmatoarea postare va va convinge ,cum sunt ,de fapt ,multi membri ai guvernului american ! Asta daca nu ati vazut filmul „ Zeitgeist Addendum " sau altele de acelasi gen si stiti si tu cum sunt multi membri ai acestui mult prea laudat guvern !

Dan Ioanitescu spunea...

Am intrat adineauri la tine si prima data am crezut ca am gresit blogu'!!!
Era deja alta postare. Te misti mult prea repede!:)))
O sa ma uit de-acasa.
Am vazut Zeitgeist si daca am luat hotararea sa fac si blogul Subliminal, este pentru ca sunt hotarat sa arat cum functioneaza spalarea la creier cu metode You Tube, in genul acestui film. O voi face in liniste, intr-un weekend. Deocamadata obisnuiesc cititorii cu mijloacele.

Elvis spunea...

E adevarat ce spui ,acest gen de documentare pot fi manipulatorii ! Dar aici avem marturia unui om despre ce a facut ,de asta mi-a placut si am dat jos, sub videoclipuri, subtitrarea din film , la acea sectiune !