miercuri, 7 octombrie 2009

Compact - Cântec pentru prieteni ! Paul Ciuci !




  Când eram adolescent , "Compact " era formația mea de suflet ! Dau mai jos linkurile către melodiile din albumul " Cântec pentru prieteni" cu Paul Ciuci !

COMPONENTA (1988)
 





  • PAUL CIUCI - vocal, chitara solo



  • CONSTANTIN CAMARASAN - chitara solo, vocal
    TEO PETER - chitara bas, vocal
    AUREL (RELU) VASILESCU - baterie, vocal
    VLADIMIR (VLADI) CNEJEVICI - claviaturi, vocal


    CANTEC PENTRU PRIETENI (LP 1988)



    1. CANTEC PENTRU PRIETENI
    2. O NOAPTE SI-O ZI
    3. MI-E TARE DOR DE TINE
    4. DA-MI O VESTE
    1. JOCUL IELELOR
    2. CALATOR SPRE INFINIT
    3. INTOARCE-TE ACASA
    4. UN ALT INCEPUT


    COMPACT - CANTEC PENTRU PRIETENI
    Asculta mai multe audio Muzica


    Compact - O noapte si o zi
    Asculta mai multe audio Muzica



    COMPACT - Mi-e tare dor de tine.
    Asculta mai multe audio Muzica


    Compact-Da-mi o veste
    Asculta mai multe audio Muzica


    Compact-Jocul Ielelor
    Asculta mai multe audio Muzica


    Compact-Calator spre infinit
    Asculta mai multe audio Muzica


    Compact - Intoarce-te acasa.mp3
    Asculta mai multe audio Muzica




     

    Compact-Un alt inceput
    Asculta mai multe audio Muzica

    3 comentarii:

    dianna spunea...

    Mi-e dor de concertele lor! Nu am scapat niciunul. Din pacate sunt doar o amintire, frumoasa ce-i drept.

    Elvis spunea...

    Amintirile frumoase trebuie să fie păstrate în memorie la loc de cinste !

    ROKIN spunea...

    CONCERT COMPACT (PAUL CIUCI, "LELUT" AUREL VASILESCU, "COCO" ADRIAN TINCA, "POLYMOOG" DAN STESCO) 30 OCTOMBRIE http://www.compact.com.ro/home.html