duminică, 28 februarie 2010

Să zâmbim un pic !

 „ Iartă-mă !" Orice ai spune tu, ştiu că am greşit !




   











Am cam obosit, să fie de vină burtica mea plină ?












Acuma am greşit şi eu un pic...Important că ştiţi la ce mă refer ...  












Te iubesc de nu mai pot, sufleţel !













Chiar de va fi să trec prin Valea Morţii nu mă tem de niciun rău, căci Domnul este cu mine !












Doar ţi-am spus John că nu ai calculat bine unghiul...Uite , acum ce am făcut !










Parcă am mai văzut şi la noi astfel de poliţişti ! Eu vă spun sigur că sunt ! Ca jandarm în patrulă în armată, am stat 8 luni cu ei în Bucureşti !












O să mă pot ţine ? Nu cred !












maşina unei „blonde" de orice culoare naturală sau a unui „blond"...











Facem şi noi ce putem, dar e cam greu uriaşul ăsta...











Văleu, maică, ce frig îmi e...














Ei, am avut şi eu o zi proastă, ce vă holbaţi aşa ?


Niciun comentariu: