marți, 2 martie 2010

Să mai zâmbim un pic !

Unii spun că nu poţi zâmbi şi închina un pahar, bătută fiind ! Uite, că se poate !









  La o parteee ...!











Unde ai fugit, soro ? Păi, aşa ne fu vorba ?













Ce să fac, dacă mi-a plecat nevasta în Italia ! Am prins şi eu o „ gâscă " !












  Emigranţi ilegali ! Unul munceşte şi restul caută de muncă degeaba !














  Sunt un războinic al dracului cu vesta asta de salvare sau nu ? Numai să îndrăzneşti să spui că nu-i aşa !










  Gânduri pentru unele politiciene şi femei din mintea unui român frustrat ...! Dacă nu aţi găsit un mod de a o sfârşi cu viaţa, un joc din copilărie n-ar putea fi o soluţie ?














   Doar ţi-am spus să nu te atingi de farfuria mea...














La Tv, în filme, în videoclipuri vedem numai negrii şi mulatre frumoase ca Harry Berry, Beyonce etc...Dar care este, de fapt, realitatea ?












  Orice s-ar spune , o zi mai de rahat ca asta n-am văzut ! Încă una ca asta şi joc şotron pe bloc !














   Dacă căutaţi iepuraşul de Paşti, eu nu ştiu nimic ! Nu credeţi chiar tot ce vedeţi !










 Ce dracu e asta ?









  Să mai spună cineva că nu sunt soluţii pentru copiii neastâmpăraţi ! Par prea crude ? Sunt vremuri de criză şi uneori avem nevoie de Linişte şi să-i ştim în siguranţă ! Şi, parcă, nici ei nu par prea deranjaţi de noua lor căsuţă ! Cel puţin aici toată casa e a lor !











  Dacă nici eu nu sunt cel mai cool câine, atunci cine ?










  Mulţumim EBA că ai susţinut „Proiectul legalizării drogurilor uşoare " ! Ne-ai făcut fericiţi !











  Nu putem niciodată să ne debarasăm de acest priviri pofticioase, este ? Aşa o fi, dar în armată e greu, frate !










  De ce le-o fi plăcând la unii piscinile nu ştiu ...! Şi apa asta e atât de rece...!










Wau, tu cine dracu mai eşti ?









Să mai spună cineva că nu se poate face haz de necaz în orice situaţie !





  

Niciun comentariu: