joi, 27 ianuarie 2011

O... alta leapşa, într-un alt registru-leapşa preluată de la bunul meu prieten "Anonimul pământean"


- E actorul şi omul care-mi place foarte mult -

- Aş vrea ca lui Dumnezeu să nu -i fie ruşine cu mine şi de mine

- Îmi înţeleg destul de bine rostul meu, am prea puţine informaţii exacte să-l şi exprim

- Păstrez în suflet, întotdeauna, oamenii ce au trecut prin viaţa mea, bineînţeles cei care merită

- Mi-aş dori să fiu mai bun, mai puţin nervos şi mult mai atent cu cei care merită cu adevărat atenţia mea! Sunt sigur că voi reuşi!:)

- Nu îmi place minciună, prostia, habotnicia, invidia, răutatea şi mai sunt câteva...

- Mă tem să nu teoretizez prea mult şi să fac prea puţin...

- Aud multe şi unele cuvinte chiar f bune, fac mai puţin...

- Nu prea îmi pare rău de ceea ce nu reuşesc din ceea ce-mi propun, am învăţat să mă cunosc şi să fiu mai liniştit! Nu tot ceea ce îmi doresc, îmi e şi util cu adevărat!

- Îmi plac puii de pisică, de câine, de pinguin, de gască, de găină, câinii lupi, lupii dacă sunt dresaţi, ursuleţii pandă, urşii pandă, focile, delfinii, florile, cascadele, peşterile, munţii, norii din avion, balenele, copiii frumoşi sau buni, femeile deştepte, femeile frumoase care nu ţin cont de asta, muzica lentă, natură, oamenii buni sau deştepţi, călătoriile,
Mersul pe jos, să mă uit la filme, unele cărţi, sportul, înotul, să stau pe plajă, să ascult muzică bună şi să mă uit cum dansează alţii şi multe altele

- Cânt rar, dar ascult cu multă atenţie tot felul de voci, la restul... amator

- Mă enervez f des, dar niciodată fără motiv, nu întotdeauna motivul e şi serios!

- Îmi dau lacrimile fără probleme la filme şi niciodată nu am considerat stăpânirea de sine în acest domeniu o virtute! În rest, plâng mai rar, dar nu e timpul pierdut! Lacrimile fac parte din viaţă, Dumnezeu ştie de ce ni le-a dat!

- Nu îmi place să fiu înjurat sau interpretat greşit! Sunt un om bun, mulţumesc lui Dumnezeu, dar dacă-mi spui că sunt drac, s-ar putea să nu mă pot stăpâni şi să-ţi arăt vreo câţiva! Se spune că oamenii cei mai buni, pot fii extrem de răi, dacă sunt provocaţi inutil!


- Cred din toată inima în viaţa de după moarte, de aceea faptul că devinem înţelepţi cu timpul nu e o problemă, e ceva normal şi util după moarte!

- Sunt un anonim pământean ce încearcă să fie mai bun, să ştie mai multe şi-apoi să dea cu generozitate oricui are nevoie -"Fără plată aţi primit, fără plată să daţi "!